صفحه اصلیتوت بلاگ مکث در حین ضبط ویدیو در ios 18

مکث در حین ضبط ویدیو در ios 18

مبینا  مستحسن

مبینا مستحسن

آخرین ویرایش :  ۱۴۰۳/۶/۲۳

زمان مطالعه:  4دقیقه

 مکث در حین ضبط ویدیو در ios 18

iOS 18 اپل به شما اجازه می‌دهد در حین ضبط ویدیو با اپلیکیشن دوربین آیفون، آن را متوقف کنید

در رویداد "It's Glowtime"روز گذشته، اپل از سری آیفون 16، اپل واچ سری 10، مدل‌های جدید ایرپادز 4 و یک نسخه به‌روزرسانی شده از ایرپادز مکس رونمایی کرد. در کنار معرفی محصولات اصلی، اپل همچنین جزئیاتی در مورد به‌روزرسانی بعدی سیستم‌عامل آیفون، iOS 18، ارائه داد.

اپل اعلام کرد که iOS 18 در 16 سپتامبر عرضه می‌شود و از چندین آیفون پشتیبانی خواهد کرد.علاوه بر چندین ویژگی جدید، به‌روزرسانی iOS 18 همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا در حین ضبط ویدیو، آن را متوقف کنند.

این ویژگی نرم افزاری در تمام مدل‌های سازگار با iOS 18 در دسترس خواهد بود، برخلاف ویژگی "Camera Control" که تنها برای آیفون 16 موجود است. قابلیت متوقف کردن ویدیو در حین ضبط به کاربران iOS 18 این امکان را می‌دهد که چندین صحنه را در یک فایل ویدیویی ضبط کنند، بدون اینکه هر بار نیاز به شروع و توقف ویدیو داشته باشند.

 

 

هنگام ضبط ویدیو در نسخه RC (Release Candidate) از iOS 18، یک دکمه جدید "مکث" در گوشه پایین سمت چپ رابط کاربری مشاهده خواهید کرد. با لمس این دکمه، ضبط ویدیو متوقف می‌شود و با لمس مجدد آن، ضبط از سر گرفته می‌شود.

در حالی که ویدیو متوقف است، یک نشانگر "مکث" را در بالای رابط کاربری، زیر زمان ضبط درون یک کادر قرمز مشاهده خواهید کرد. علاوه بر این، دکمه مکث به دکمه ضبط تغییر می‌کند که نشان می‌دهد با فشار دادن آن، ضبط ویدیو ادامه خواهد یافت.همچنین، در iOS 18 کاربران می‌توانند هنگام توقف ضبط ویدیو، به یک لنز دیگر سوئیچ کنند و سپس با استفاده از لنز جدید، ضبط را ادامه دهند.

این ویژگی به فیلم‌برداران کمک می‌کند که برش‌های جهشی (Jump Cut) را در همان ویدیو ایجاد کنند، بدون این‌که نیاز باشد برای هر نما یک ویدیوی جداگانه ضبط کنند. این یعنی شما می‌توانید حین ضبط نماها را تغییر دهید، به جای اینکه این کار را در مرحله پس‌ از تولید انجام دهید.

همچنین انتظار می‌رود که iOS 18 ویژگی‌های متعددی مانند حالت تاریک صفحه اصلی، سفارشی‌سازی چراغ قوه، اشتراک‌گذاری آسان رمز عبور Wi-Fi، برنامه Passwords، ویژگی‌های Playground و Genmoji، پشتیبانی RCS و موارد دیگر را به همراه آورد.

ممنون که تا اینجا همراه توت بلاگ بودید

برچسب ها:

آیفون 16IoS 18Iphone 16

بخش نظرات

لطفا برای ثبت نظر خود، در سایت لاگین کنید!
ورود
هنوز نظری ثبت نشده!
اولین نفر باشید که نظر خود را ثبت می‌کنید.